Lowongan Kerja Perusahaan Garmen/Tekstil PT Tainan Enterprises Indonesia Mei 2010

07.01 by
Lowongan Kerja Perusahaan Garmen/Tekstil PT. Tainan Enterprises Indonesia is an International Company in Garment Textile. We are urgently seeking a smart and talented people to join our team for below position :

A. Marketing Merchandiser (MM)
B. Operator Jahit
C. Quality Assurance (QA)

Kualifikasi :
• Male / Female
• Max. 35 years old (A & B) Max. 40 years old (C)
• Graduate Min D3/S1 in any field or Garment school (A & C) High school (B)
• Have Min. 1 year experience (A) Have Min. 2 year experience (B) and Min. 3 year experience (C)
• Fluency in English (Written & Oral) & Mandarin is a plus (A & C)
• Computer Literate Min. Ms. Words, Exel, Power Point, Outlook (A & C)
• Can Sew one Piece Garment Pants/Jacket/Shirt (B)
• Hard worker, great personality, patients and able to work in team

Kirim Lamaran langsung ke :
HR Departement.
PT. Tainan Enterprises Indonesia
Jl. Irian Blok E No. 28 KBN Cakung-Cilincing
Jakarta Utara, 14140
E-mail : sandy_rizal@tai-nan.com
Phone : (021) 44832171.

0 komentar: